Sunday 22 May 2011

ਦੂਸਰਾ ਪੜਾਵ :-



ਅਪਨਾ ਅੰਦਾਜ਼



==============================
ਗ਼ਜ਼ਲ ਹੀ ਪਹਨਤਾ ਹੂੰ, ਓਢ੍ਹਤਾ ਹੂੰ, ਗਾਤਾ ਹੂੰ
ਕਲਮ ਉਠਾਤਾ ਹੂੰ, ਕਾਗ਼ਜ਼ ਪੇ ਗ਼ਜ਼ਲ ਪਾਤਾ ਹੂੰ ।
==============================



ਪੁਸਤਕ ਕੇ ਇਸ ਚਰਣ ਮੇਂ ਤੇਜੇਂਦਰ ਭਾਈ ਨੇ ਅਪਣੀ 34. ਕ੍ਰਿਤਿਓਂ ਕੋ ਸ਼ਾਮਲ ਕੀਆ ਹੈ ਆਈਏ ਔਰ ਦੇਖੀਏ ਭਲਾ ਕਿਆ ਕਹਤੇ ਹੈਂ…



01. ਮੈਂ ਜਾਨਤਾ ਥਾ ਉਸਨੇ ਹੀ ਬਰਬਾਦ ਕੀਆ ਹੈ...
02. ਆਦਮੀ ਕੀ ਜ਼ਾਤ ਬਨੇ...!
03. ਤੋ ਲਿਖਾ ਜਾਤਾ ਹੈ
04. ਜ਼ਿੰਦਗੀ ਕੋ ਮਜ਼ਾਕ ਮੇਂ ਲੇਕਰ...
05. ਦੇਖਾ ਹੈ ਤੁਮ੍ਹੇਂ ਜਬ ਸੇ ਮੁਝੇ ਚੈਨ ਨ ਆਏ
06. ਇਸ ਉਮਰ ਮੇਂ ਦੋਸਤੋ...
07. ਬਹੁਤ ਸੇ ਗੀਤ ਖ਼ਯਾਲੋਂ ਮੇਂ...
08. ਮੇਰੀ ਮਜਬੂਰ-ਸੀ ਯਾਦੋਂ ਕੋ ਚਿਤਾ ਦੇਤੇ ਹੋ...
09. ਰਾਸਤੇ ਖ਼ਾਮੋਸ਼ ਹੈਂ ਔਰ ਮੰਜ਼ਿਲੇਂ ਚੁਪਚਾਪ ਹੈਂ...
10. ਕੈਸੇ ਕਹ ਦੂੰ ਕਿ ਤੁਮ੍ਹੇਂ, ਯਾਦ ਨਹੀਂ ਕਰਤਾ ਹੂੰ...
11. ਕਟੀ ਜ਼ਿੰਦਗੀ ਪਰ...
12. ਔਰਤ ਕੋ ਜ਼ਮਾਨੇ ਨੇ ਬਸ ਜਿਸਮ ਹੀ ਮਾਨਾ ਹੈ...
13. ਤਪਤੇ ਸਹਰਾ ਮੇਂ ਜੈਸੇ ਪਿਆਰ ਕੀ ਬਰਸਾਤ ਹੁਈ...
14. ਮੈਂ ਭੀ ਇਨਸਾਨ ਹੂੰ, ਪੱਥਰ…
15. ਸਾਰੋਂ ਕੋ ਪੂਜੋ...
16. ਸਹਮੇ ਸਹਮੇ ਆਪ ਹੈਂ...
17. ਯੇ ਕੈਸਾ ਪੰਜਾਬ ਹੈਂ ਲੋਗ...!
18. ਬਰਫ਼ ਭੀ ਆਜ ਹਮਾਰਾ ਬਦਨ ਜਲਾਤੀ ਹੈ
19. ਕਭੀ ਰੰਜੋ ਅਲਮ ਕੇ ਗੀਤ ਮੈਂ ਗਾਯਾ ਨਹੀਂ ਕਰਤਾ...
20. ਕਲ ਅਚਾਨਕ ਜ਼ਿੰਦਗੀ ਮੁਝਕੋ ਮਿਲੀ...
21. ਯਾਰ ਮੇਰਾ ਕੈਸਾ ਹੈ...
22. ਅਪਨੋਂ ਸੇ ਦੂਰ ਚਲ ਪੜੀ ਅਪਨੋਂ ਕੀ ਚਾਹ ਮੇਂ
23. ਇਨਕਲਾਬ ਕਹਲਾਏਗਾ...
24. ਲੋਗ ਕਿਤਨੇ ਤੰਗਦਿਲ ਹੈਂ...
25. ਅਪਨੇ ਵਤਨ ਕੋ...
26. ਤਕਰਾਰ ਚਲੇ ਆਏ...
27. ਤੁਮ੍ਹਾਰੇ ਨਾਮ ਸੇ ਭੀ ਪਿਆਰ ਕੀਆ ਕਰਤਾ ਥਾ
28. ਆਓ ਚਲੇਂ ਕੇ ਦਿਲ ਮੇਂ ਅਬ ਅਰਮਾਂ ਨਹੀਂ ਰਹੇ
29. ਤੇਰੇ ਜਹਾਨ ਮੇਂ ਇਨਸਾਨ ਪਰੇਸ਼ਾਨ ਯਹਾਂ
30. ਮੈਂ ਹੂੰ ਬੇਘਰ ਘੂਮਤਾ...
31. ...ਜਾਨਵਰ ਬਨਾ ਕਿਓਂ ਹੈ ?
32. ਤੇਰੀ ਆਵਾਜ਼ ਕੀ ਪਾਕੀਜ਼ਗੀ...
33. ਸਭੀ ਕਹ ਰਹੇ ਹੈਂ ਕਿ ਤੁਮ ਬੇਵਫ਼ਾ ਹੋ...
34. ਥਾਮਕਰ ਹਾਥ ਮੇਰਾ ਸਾਥ ਨਿਭਾਨੇ ਵਾਲੇ...

--- --- ---

No comments:

Post a Comment