Sunday 22 May 2011

10. ਦੋਹਰਾ ਨਾਗਰਿਕ...



ਮੁਝਸੇ ਅਪਨਾ ਹੋਨੇ ਕੇ ਮਾਂਗਤਾ ਹੈ ਦਾਮ
ਵੋ, ਜੋ ਕਭੀ ਮੇਰਾ ਅਪਨਾ ਥਾ ।

ਸਮਝਤਾ ਹੈ ਕਮਜ਼ੋਰੀ, ਦਿਲ ਕੀ ਮੇਰੇ
ਭਾਵਨਾਓਂ ਕਾ ਮੇਰੀ ਉੜਾਤਾ ਹੈ ਮਜ਼ਾਕ
ਕਹਤਾ ਹੈ ਸਰੇਆਮ
ਚਾਹੇ ਰਹੋ ਕਿਸੀ ਔਰ ਕੇ ਹੋਕਰ ਭੀ
ਬਸ ਚੁਕਾਓ ਮੇਰੇ ਦਾਮ
ਔਰ ਲਿਖ ਦੋ ਅਪਨੇ ਨਾਮ ਕੇ ਸਾਥ ਮੇਰਾ ਨਾਮ !

ਮੇਰੇ ਬਦਨ ਸੇ ਨਹੀਂ ਆਏਗੀ ਉਸੇ
ਕਿਸੀ ਦੂਸਰੇ ਕੇ ਸ਼ਰੀਰ ਕੀ ਗੰਧ
ਉਸੇ ਨਹੀਂ ਰਖਨਾ ਹੈ ਮੁਝੇ
ਕਰਕੇ ਅਪਨੀ ਸਾਂਸੋਂ ਮੇਂ ਬੰਦ
ਕਦ੍ਰ ਅੋਹਦੇ ਕੀ ਕਰੇ, ਇਨਸਾਂ ਕੋ ਨਹੀਂ ਜਾਨੇ
ਮੁਝਸੇ ਅਪਨੀ ਜੁਬਾਂ ਮੇਂ ਵੋ ਕਭੀ ਨ ਬਾਤ ਕਰੇ
ਉਸੇ ਬਸ ਰਹਤਾ ਹੈ ਮੇਰੀ ਪੂੰਜੀ ਸੇ ਹੀ ਕਾਮ
ਫਿਰ ਚਾਹੇ ਮੈਂ ਲਿਖ ਦੂੰ ਉਸਕੇ ਨਾਮ ਕੇ ਸਾਥ ਅਪਨਾ ਨਾਮ !

ਅਪਨਾ ਬਨਾਨੇ ਕੀ ਭੀ ਰਖਤਾ ਹੈ ਸ਼ਰਤੇਂ
ਭੂਲ ਜਾਤਾ ਹੈ ਪਿਆਰ ਕੀ ਪਹਲੀ ਸ਼ਰਤ
ਕਿ ਪਿਆਰ ਸ਼ਰਤੋਂ ਪਰ ਨਹੀਂ ਕੀਆ ਜਾਤਾ
ਮੇਰੇ ਹਰ ਕਾਮ ਪਰ ਲਗੇਗੀ ਪਾਬੰਦੀ
ਮੁਝੇ ਸਦਾ ਹੋਂਗੀ ਅਪਨੀ ਹਦੇਂ ਪਹਚਾਨਨੀ
ਕਭੀ ਉਸਸੇ ਨਹੀਂ ਰਖਨੀ ਹੋਗੀ ਕੋਈ ਅਪੇਕਸ਼ਾ
ਹਰ ਵਕਤ ਪੀਨਾ ਹੋਗਾ ਬੇਰੁਖੀ ਕਾ ਕੜਵਾ ਜਾਮ
ਤਭੀ ਲਿਖ ਪਾਊਂਗਾ ਉਸਕੇ ਨਾਮ ਕੇ ਸਾਥ ਅਪਨਾ ਨਾਮ !
--- --- ---

No comments:

Post a Comment