Sunday 22 May 2011

19. ਕਭੀ ਰੰਜੋ ਅਲਮ ਕੇ ਗੀਤ ਮੈਂ ਗਾਯਾ ਨਹੀਂ ਕਰਤਾ...



ਕਭੀ ਰੰਜੋ ਅਲਮ ਕੇ ਗੀਤ ਮੈਂ ਗਾਯਾ ਨਹੀਂ ਕਰਤਾ
ਸਬਰ ਕਰਤਾ ਹੂੰ, ਅਪਨੇ ਦਿਲ ਕੋ ਤੜਪਾਯਾ ਨਹੀਂ ਕਰਤਾ ।

ਬੁਰੇ ਦੇਖੂੰ ਭਲੇ ਦੇਖੂੰ, ਬੁਰਾਈ ਭੀ ਭਲਾਈ ਭੀ
ਕਿਸੀ ਚੱਕਰ ਮੇਂ ਪੜ ਕਰਕੇ ਮੈਂ ਚਕਰਾਯਾ ਨਹੀਂ ਕਰਤਾ ।

ਮੁਝੇ ਮਾਲੂਮ ਹੈ ਯਹ, ਚਾਰ ਦਿਨ ਕਾ ਮੌਜ ਮੇਲਾ ਹੈ
ਨ ਖ਼ੁਦ ਮੈਂ ਤੜਪਾ ਕਰਤਾ ਹੂੰ, ਔ ਤੜਪਾਯਾ ਨਹੀਂ ਕਰਤਾ ।

ਮੈਂ ਯਹ ਭੀ ਜਾਨਤਾ ਹੂੰ, ਮੁਝਕੋ ਜੱਨਤ ਮਿਲ ਨਹੀਂ ਸਕਤੀ
ਇਸੀ ਸੇ ਮੈਂ ਕਭੀ ਦੋਜ਼ਖ਼ ਕੋ ਠੁਕਰਾਯਾ ਨਹੀਂ ਕਰਤਾ ।

ਖ਼ੁਸ਼ਾਮਦ ਚਾਪਲੂਸੀ ਕੀ ਨਹੀਂ ਆਦਤ ਰਹੀ ਅਪਨੀ
ਗ਼ਲਤ ਬਾਤੇਂ ਕਿਸੀ ਕੋ ਭੀ ਮੈਂ, ਸਮਝਾਯਾ ਨਹੀਂ ਕਰਤਾ ।

ਮੁਕੱਦਰ ਮੇਂ ਲਿਖਾ ਜੋ ਹੈ, ਮਿਲੇਗਾ ਦੇਖਨਾ ਹਮਕੋ
ਮੁਝੇ ਜੋ ਕੁਛ ਭੀ ਮਿਲ ਜਾਏ, ਮੈਂ ਠੁਕਰਾਯਾ ਨਹੀਂ ਕਰਤਾ ।

ਸੁਨਾ ਹੈ ਦੂਧ ਕੀ ਨਦੀਆਂ ਬਹਾ ਕਰਤੀ ਹੈਂ ਜੱਨਤ ਮੇਂ
ਮਗਰ ਵੋ ਦੂਧ ਇਸ ਦੁਨੀਆਂ ਮੇਂ ਕਾਮ ਆਯਾ ਨਹੀਂ ਕਰਤਾ ।

ਮੁਝੇ ਜੱਨਤ ਕੀ ਬੂੜ੍ਹੀ ਹੂਰੋਂ ਸੇ ਯਾਰੋ ਹੈ ਕਿਆ ਲੇਨਾ
ਬਾਜ਼ਾਰੇ ਹੁਸਨ ਇਸ ਦੁਨੀਆਂ ਮੇਂ ਸਜਵਾਯਾ ਨਹੀਂ ਕਰਤਾ ।

ਨਹੀਂ ਅਬ ਨੇਮਤੋਂ ਕੀ ਆਰਜ਼ੂ, ਬਾਕੀ ਰਹੀ ਕੋਈ
ਹੂੰ ਗ਼ੁਰਬਤ ਮੇਂ ਪਲਾ ਮਜਦੂਰ, ਲਲਚਾਯਾ ਨਹੀਂ ਕਰਤਾ ।

ਘੁਟਨ ਮਹਸੂਸ ਕਰਤਾ ਹੂੰ, ਮੈਂ ਜੱਨਤ ਕੇ ਤੱਸਵੁਰ ਸੇ
ਔ ਦੋਜ਼ਖ਼ ਕੇ ਤੱਸਵੁਰ ਸੇ, ਮੈਂ ਘਬਰਾਯਾ ਨਹੀਂ ਕਰਤਾ ।

ਉਠਾ ਕਰ ਸਰ ਕੋ ਚਲਤਾ ਹੂੰ, ਭਰੋਸਾ ਹੈ ਮੁਝੇ ਖ਼ੁਦ ਪਰ
ਝੁਕਾਤਾ ਸਰ ਨਹੀਂ ਅਪਨਾ, ਮੈਂ ਸ਼ਰਮਾਯਾ ਨਹੀਂ ਕਰਤਾ ।
--- --- ---

No comments:

Post a Comment